Specialist, Service Desk

Etsimme Service Desk-toimintoomme Mikkeliin asiakaslähtöistä ja palveluhenkistä Spesialistia määräaikaiseen työsuhteeseen. Tulet työskentelemään osana tiiviistä asiantuntijatiimiä. Tiimimme koostuu hyväasenteisesta sekä humoristisesta huippujengistä. Tehtävä tarjoaa työn modernien asiakasympäristöjen huippuammattilaisten parissa. Asiakkainasi ovat kuluttaja- ja yritysasiakkaita, joten työtehtäväsi päivän aikana ovat monipuolisia. Toivomme että hallitset englannin sujuvasti niin suullisesti kuin kirjallisestikin

Luemme eduksi:

  • Kokemusta vastaavista tehtävistä.
  • Teknistä kompetenssia jostain osa-alueista (kts.alla oleva lista).
  • Halua oppia ja omaksua nopeasti uusia teknologioita.
  • Osaat priorisoida työtehtäviä ja osaat hallita suuriakin kokonaisuuksia.
  • Hyvää paineensietokykyä
  • Hyviä ongelmanratkaisu- ja uuden oppimistaitoja

Työpäiväsi kuluvat pääosin seuraavien teknologioiden parissa:

  • Puhelinjärjestelmät (Contact Center)
  • Windows palvelimet
  • Windows työasemaympäristöt
  • Microsoft Active Directory
  • Microsoft Office / O365
  • Microsoft Teams
  • Tietoturvatuotteet: F-Secure
  • Tietoliikenneverkot
  • Valvonta- ja hallintatyökalut: Solarwinds N-Central
  • Työnohjausjärjestelmä ja tiketöinti: ServiceNow

Odotamme sinulta:

  • Asiakaslähtöistä ajattelua ja positiivista palveluhenkeä
  • Hyviä ongelmanratkaisu- ja oppimistaitoja
  • Teknisiä valmiuksia ylläpitää ja ratkoa työasematason- ja IT-ympäristön haasteita
  • Hyvää asennetta sekä tiimityöskentelytaitoja
  • Hyviä asiakasviestintätaitoja englanniksi ja suomeksi